Ikea

Hej på er! Nu är jag hos min mormor och morfar i Eskilstuna :)
 
 
Imorse när jag vaknade bestämde mormor och jag att vi skulle åka till Ikea och köpa några saker jag behövde till mitt rum. Kvällen innan hade jag bestämt med Julia att vi skulle vara så hon följde med oss.
Fick ett nattduksbord, ett soffbord och en sänghimmel som tidiga födelsedagspresenter. Tack! :D
Haha, vi åt även lunch där och när vi inte orkade dricka upp vår dricka hällde vi salt så att det bubblade..  Vad roliga vi är Julia ;)  När vi kom hem gick vi ut och fotade lite med hennes kamera och nyss åt vi hemmgjord pizza..
Måste sluta, ska gå och byta om för vi ska snart ut och springa..
   
 


 

Kommentarer
Postat av: Camilla Bark

Fina bilder på Jullan, men har du inte några på dig gumman..... vet ju knappt hur du ser ut, du har varit borta så länge:) P o K mamma

2012-08-06 @ 20:38:24
Postat av: Camilla Bark

Fina bilder på Jullan, men har du inte några på dig gumman..... vet ju knappt hur du ser ut, du har varit borta så länge:) P o K mamma

Svar: Nepp,ingen linslus..
Maja johansson

2012-08-06 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0