Hemma

Måndag: Vaknar runt 9, går upp och packar klart det sista. Åker till båten, träffar mamma och går på. Kommer hem, äter middag, fixar ihop mitt nya soffbord och efter det så möter jag Lovisa och vi åker longboard.  
 
Tisdag: Vaknar runt 8, går upp och gör pannkakor till frukost. Sen ringde jag Amanda och hörde ifall vi skulle ses i stallet men Vendela hade bestämt att hon skulle rida med en kompis så hon kommer till mig. Gud vad jag har saknat henne och hennes humor! Den är bäst ;) På kvällen cyklade vi till maxi och köpte choklad + oreoglass och när vi kom hem hade vi filmmys. LOL. VI tyckte den var bra.
 
Idag skulle vi kanske gått på stan, men vi orkar inte så det får bli en annan gång. Senar ikväll så har vi springträning med laget och vi ska kanske köpa tiljansbiljetter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0